Vsaďte na diár

Väčšina úspešných ľudí dobre pozná svoje priority a stanovuje si ciele na každý deň. Ak však vytvárate zoznamy úloh, robte ich do do hĺbky. Neplánujte len ďalší deň, ale priority si nastavte na nasledujúceho pol roka, aby ste mali prehľad o všetkých dôležitých úlohách, ktoré vás čakajú.

Upratujte

Neporiadok spôsobuje stres, preto než pôjdete spať, upracte po sebe. Ráno tak môžete začať s čistým štítom. To neplatí len pre kanceláriu, upratujte aj doma, v telefóne, tablete, počítači. Odstráňte staré súbory, duplicitné obrázky a nepotrebné dokumenty. Ušetríte čas strávený hľadaním jednotlivých vecí, ale často aj peniaze, keď bežíte kúpiť niečo, čo máte, ale nemôžete to nájsť.

Noste si obed z domova

Ak potrebujete šetriť rodinný rozpočet, pripravujte sebe a manželovi obed doma. Jedlá pripravené doma sú všeobecne zdravšie a rozhodne vychádzajú lacnejšie, než keď budete chodiť každý deň do reštaurácie na obed. Na obed si tiež doprajte surové potraviny, ako je ovocie, zelenina a orechy. Prospejete svojej postave i zdraviu.

Majte prehľad o doprave

Ak dochádzate do zamestnania autom a často sa vám stáva, že uviaznete v kolónach, naučte sa sledovať dopravu. Existujú na to priamo aplikácie, ktoré vás upozornia na aktuálne nehody aj kolóny. Byť zasvätený do týchto informácií vám môže ušetriť veľa času aj peňazí za benzín.

Sústreďte sa len na jednu vec

Jasne, každá žena dokáže robiť niekoľko vecí naraz, ale momentálne nám ide o rýchlosť. A tá s množstvo úloh, ktoré robíte naraz, zákonite klesá. Ak máte pred sebou tisíce vecí, určte si priority a potom odškrtávajte jednu položku na zozname za druhou.