Materská je náročné obdobie, mnohé ženy môžu počas nej upadnúť do stereotypu či dokonca až depresií. Aj preto prinášane relaxačné techniky, ktoré vám ju uľahčia zvládnuť. Niekedy totiž stačí naozaj málo.

Čítanie 

Nájdite si denne aspoň pol hodiny a venujte sa duševnému rozvoju. Neskĺznite však ku kontrole bulváru. Pokiaľ to len trochu ide, siahnite radšej po Dostojevskom. Vhodné sú aj encyklopédie a iná náučná, alebo motivačná literatúra. 

Venujte sa charite

Vo svojom okolí iste nájdete skupinu žien, ktoré pomáhajú napríklad miestnemu psiemu útulku. Zapojte sa do aktivít, ktoré nezahrnujú váš rodinný kozub. Uvidíte, že vás obohatia a navyše budete mať sama zo seba veľmi dobrý pocit.

Prechádzka

Prechádzajte sa vonku a okysličujte sa. Okrem toho, že budete chudnúť, vaše telo vyplaví endorfíny a vy sa nebudete cítiť uštvane, že ako matka nič nestíhate. Venujte prechádzky s kočíkom aj sebe a uvidíte, ako vám materstvo pristane.

Spánok