Kilá navyše sú strašiakom všetkých žien a predovšetkým po tehotenstve a dojčení je ešte o niečo ťažšie sa na svoju pôvodnú váhu vrátiť. Mnoho diét či obmedzovaní sa v jedle môže mať naopak ešte opačný vplyv, a to, že kilá budú stúpať, namiesto toho, aby klesali. Na chudnutie musíte ísť rozumne a ide to aj počas materskej dovolenky! Že neviete ako? My vám to prezradíme.

Dodržiavajte režim

Cvičenie, dostatočný príjem tekutín, pravidelný, pestrý a hlavne doma pripravovaný jedálniček a do toho ešte starostlivosť o bábätko – skĺbiť všetko dohromady môže byť naozaj veľký problém, to nám dá za pravdu určite každá maminka. Využite preto každú vhodnú príležitosť, a pokiaľ si za svojim cieľom naozaj idete, nebudete hľadať výhovorky.

Aj krátky tréning je efektívnejší ako žiadny tréning

Nedostatok času na cvičenie je možné hravo vyriešiť. Športujte spoločne so svojim dieťatkom, zaručujeme, že vaše cvičenie bude rozhodne baviť obidvoch. Pokiaľ máte ešte menšie bábätko, berte ho ako svoju cvičebnú pomôcku, pokiaľ je už vaše dieťatko väčšie, môžete druh cvičenia prispôsobiť aj jeho potrebám a zaradiť pravidelnú rozcvičku do vašej rutiny.

Pre pevný zadok si ľahnite na chrbát a dieťatko si posaďte do lona. Pomaly zdvíhajte boky hore a položte pomaly späť na podložku. V hornej fáze čo najviac zatnite boky. Tento cvik je pre váš zadok úplne perfektný. Štíhle a pevné stehná docielite vďaka širokým drepom. Väčšie deti môžete posadiť na ramená, menšie držíte v klbku pred sebou. A pre spevnenie hrudníka si ľahnite na chrbát a pokrčte kolená. Bábätko si položte bruškom na seba a chyťte ho pevne okolo hrudníka. Pomaly a opatrne zdvihnite bábätko pred sebou a potom uložte späť na seba.

Pestrý jedálniček je základ

Nie je žiadnou novinkou, že pre zdravé a štíhle telo je dôležitá zdravá a vyvážená strava s dostatkom tekutín. Pri zdravom chudnutí by sa rozhodne tiež nemalo zabúdať na dostatok vlákniny, ktorá zlepšuje zažívanie a dokonca napomáha pri znižovaní hladiny cholesterolu v tele. Nájdete ju predovšetkým v čerstvom ovocí a zelenine, ale tiež v obilninách. Dostatok vlákniny vo vašom jedálničku chráni vaše telo pred civilizačnými chorobami, ako sú rakovina tráviaceho ústrojenstva, srdcové ochorenia, cukrovka či obezita. Takže bez vlákniny vám chudnutie pôjde ťažko.

Výživové doplnky vám môžu dopomôcť

Pokiaľ ste sa rozhodla držať diétu či upraviť trávenie, stavte na tradičné výživové doplnky UniLakt. UniLakt je rad s vysokým obsahom vlákniny vo forme tabliet alebo sypkej zmesi. Obsiahnutá rozpustná vláknina viaže na seba vodu, tým v tráviacom trakte napučí a navodí pocit sýtosti, a preto je nevyhnutná pri redukčných diétach. Tento jedinečný výživový doplnok naviac obsahuje probiotickú kultúru, nerozpustnú vlákninu a riasu chlorellu, ktoré napomáhajú k upraveniu trávenia a zažívania. Tiež aj škoricu, ktorá podporuje odbúravanie tukov a uľahčuje trávenie. Prípravok je obohatený aj o vitamín C pre udržanie normálnej funkcie imunitného systému, ktorý býva vplyvom nevhodného stravovania často oslabený.

Môžete si vybrať formu, ktorú preferujete či už je to komfortné nasypanie do jogurtu, smoothie, výživy alebo ovsenej kaše, je pre vás výbornou voľbou UniLakt sypká zmes. Ak však preferujete klasický spôsob užívanie, UniLakt je dostupný aj vo forme tabliet

Zdroj a foto: PR článok